
LUDI ET MODI SACRI - Selmeczi György szerzői estje
1995 és 2018 között komponált, spirituális jellegű zeneművekből összeállított műsor.
1995 és 2018 között komponált, spirituális jellegű zeneművekből összeállított műsor.
Ön egy múltbeli eseményre keresett. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2018. április 22. vasárnap, 19:30
Műsor:
Selmeczi György:
Responsorium ad S.Ioannem de Deo
Laudate pueri
Pünkösdi himnuszok
Szt. Márton - játék
Introitus
Rorate caeli
Hajnal
Közreműködik:
Kun Ágnes Anna - mezzoszoprán
Sebestyén Márta - ének
Kálmán László - tenor
Najbauer Lóránt - bariton
Selmeczi Gábor - hegedű
Kiss Kata - brácsa
ifj. Major István - cselló
György Attila - nagybőgő
Herboly László - ütőhangszerek
Balogh József - zongora
Alba Regia Vonósnégyes
Ars Nova Énekegyüttes, vezényel Kiss Katalin
In Medias Brass rézfűvós együttes
Octovoice Énekegyüttes
1995 és 2018 között komponált, spirituális jellegű zeneművekből állítottam össze az alábbi műsort. Magam sem gondoltam volna, hogy mennyi személyes, művészi és alkotáslélektani tanulsággal, mennyi “meglepetéssel” szolgál ez a különös összeállítás. Az egyszeri ember viaskodása önnön hitével, az alkotó ember viaskodása önnön művészetével - keserves munka, tartós megpróbáltatás. Erről próbál számot adni ez az este. (Selmeczi György)
Idén ünnepli fennállásának 10. évfordulóját az Ava Trió, amely a Földközi-tenger térségéből indult hódító útjára, és több mint 160 koncertet tudhat mögött Európában és Kínában, illetve 4, a kritika elismerésében is részesült albumot adott ki.
„Tóth Viktor a magyar jazzélet egyik legsokoldalúbb figurája. Zenei személyisége ugyanolyan hatással képes megnyilvánulni virtuóz postbop-fenegyerekként (a Tóth Viktor Tercettben), mint a lélekhez szóló, spirituális muzsika különleges tolmácsaként (az Arura Trióban)” – írta egy kritikus a kitűnő szaxofonosról, akinek hangszeres játékára valóban a dinamikus, mégis érzékeny kifejezésmód jellemző, zenei megszólalásaiban pedig a pillanat energiáit igyekszik megragadni.
Az elmúlt évtizedben alighanem Tomeka Reid tette a legtöbbet azért, hogy a perifériáról a kortárs jazz középpontja felé mozdítsa a csellót.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!